ZÁZRAK V PODOBĚ PŘÍRODNÍHO BÍLÉHO JÍLU

10/08/2017 01:22:00 odp.

Od minulého roku jsem zatoužila zkoušet různé pleťové a tělové peelingy a masky a do teď ráda zkouším různé varianty. Začínala jsem u těch klasických z drogerie, které se nijak nemusely připravovat. Stačilo roztrhnout sáček s obsahem a aplikovat krém na obličej, případně přiložit nějakou textilní masku na obličej a pár minut relaxovat. Nyní jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Už celkem dlouhou dobu jsem si přála vyzkoušet pozitivní účinky bílého jílu od Saloos. A proto výběr padl na něj.


Jako jediný z jílů je bílý jíl hypoalergenní a přesto stejně účinný. Pomáhá důkladně a přitom šetrně vyčistit hluboce zanesené, nečistotami i mazem ucpané póry a předcházet jejich návratu. Pleť po masce bude krásně vyživená, svěží, zářivá a hebká zároveň. Bílý jíl je také známý pro své antibakteriální a protizánětlivé účinky. Při dlouhodobějším používání pomáhá regulovat tvorbu mazu a napomáhá ke zlepšení stavu pokožky, která trpí lupékou, ekzémy či akné. Je skvělých prostředkem, celkově zlepšuje strukturu kůže, pomáhá redukovat jeji suchost a přecházet šupinatění.


Používám ho především jako pleťovou masku na černé tečky na nose a ucpané póry. Můj přítel taktéž a rovněž na ekzém na ruce. Při pravidelném používání jsou výsledky na pleti opravdu znát.


Maska z prášku se připraví velmi snadno, stačí jíl smíchat s vodou nebo květinovou vodou v poměru 1:1 v hustší pastu a nanést na obličej. Poté už jen nechat patnáct minut působit a opláchnout teplou vodou. Já si na smývání beru houbičku na obličej, jde mi to s ní mnohem lépe. Pak už jen obličej vysuším ručníkem a namažu ho hydratačním krémem.


Znáte bílý jíl?


You Might Also Like

3 komentářů

  1. ten by stál za vyzkoušení :) s jílem jsem ještě nic neměla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Při pravidelném používání jsou vidět změny. :) Navíc se dá využít na spoustu způsobů.

      Vymazat
  2. tak to by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat