SALOOS INTIMIA | PÉČE O NAŠE INTIMNÍ MÍSTA

10/02/2017 07:00:00 dop.


Každodenní hygiena intimního místa stále některým ženám a dívkám nic neříká. U mně tomu tak není, jelikož intimní kosmetiku používám již přes deset let každý den a nemohu si stěžovat na nějaké ženské problémy, v podobě mykóz, kvasinkám a podobně. Už ze série spotřebovaných produktů jste si mohli všimnou, že mezi mé oblíbené produkty patří Laura, Lactacyd, Chilly nebo Nivea. Jenže se nejedná o přírodní kosmetiku, kterou teď docela ráda používám a v rámci spolupráce se značkou Saloos, jsem se rozhodla, dát šanci poměrně známému mycímu gelu Intimia. 


Mycí gel Intimia je určen pro nejintimnější hygienu. Má výrazné antiseptické a antimykotické účinky. Dále příznivě působí při vaginálních a močových infekcích a je vhodný na sedací koupele. Chrání před bakteriálním infekcím a plísňovým onemocněním. Je vhodné také při akné, ekzémech a lupénce.

Je složen z oleje lisovaného a studena bio slunečnice, esenciální oleje geránije, tea tree a manuka, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecetinu a vitamínů A,E,F.


Na vlhkou pokožku stačí aplikovat malé množství sprchového oleje a opláchnout. Nečekejte však, že bude nějak pěnit, pouze se spojení s vodou vytváří jemnou mléčnou emulzi. Emulze jemně a šetrně odstraňuje pot a nečistoty. 

Já sprchový gel používala jak na intimní místa, tak i na pokožku celého těla. První dva dny po aplikaci mě spodní část začala poměrně svědit a trpěla jsem výtokem, poté jsem ihned začala používat mé osvědčené klasiky a ihned bylo po problému, takže to přirovnávám k nějaké složce ze složení, které jsem doposud neměla možnost vyzkoušet v jiném produktu, neboť jsem nenavštívila žádná společná místa, jako je sauna či bazén, odkud bych si něco mohla odnést. Každopádně to byla první reakce a nyní je to už v pohodě. 

Balení je klasická malá, šroubovatelná plastová lahvička o objemu 125 ml tekutiny. Co musím vytknout je nepříjemná parfemace. V produktu necítím skoro vůbec tea tree olej, ale cítím ty další dvě složky, které jsou poměrně nepříjemné. I můj přítel mi po sprše oznámil, co to v koupelně tak příšerně smrdí. Ale co nesedí nám, je možné, že sedne někomu jinému. Zda příznivě působí proti plísním a kvasinkám, říct nemohu, neboť na ně netrpím. Gel používám s přítelem i na tělo,  muž trpí atopickým ekzémem, ale žádný extra rozdíl na pokožce nezaznamenal. Pot i nečistoty smyje poměrně dobře, je fakt, že má větší spotřebu, neboť si musím dát větší množství oleje. Pokožka je po sprše poměrně voňavá, a hebká. A hlavně hydratovaná. Tudíž mi odpadá nutnost mazání se mlékem.

Další věc co mi absolutně nevyhovuje je dávkování oleje. Má příliš velký otvor, kterým proteče zbytečně velké množství olejíčku. Ale na to jsem byla při výběru seznámená od ostatních spotřebitelů, kteří vytýkali tu samou věc. Až na to, že jsem to nějak moc nebrala v potaz. Člověk si musí dávat velký pozor při dávkování, aby se celý olej nevylil. Což s mokrýma a mastnýma rukama moc nejde 

Já osobně nemohu říct, že by mě produkt nějak uchvátil. U mně převažuje více negativních věcí, co se týče produktů na intimní kosmetiku, já upřednostňuji produkty s pumpičkovým dávkováním.  Co se týče jako sprchového oleje, příjde mi to jako lehký podprůměr. Ale jak jsem již zmínila, každému vyhovuje něco jiného.


Děkuji firmě Saloos za poskytnutí výrobku k otestování.



You Might Also Like

0 komentářů