SPOTŘEBOVÁNO # 17 | TOP PRODUKTY

9/13/2017 08:00:00 dop.


Letní měsíce utekly jako voda a mě se zase doma nakupily nějaké prázdné kosmetické obaly. A proto, že jsme se před třemi týdny stěhovaly a nechtěla jsem s sebou vláčet tašku těchto věcí, nafotila jsem ty produkty, které mi došli v měsíci červenci a srpnu. Se všemi produkty, které dnes uvidíte jsou pro mě a mého přítele topkami, které si rádi koupíme znovu. Což se ve spotřebováno zatím nikdy nestalo.


Začnu klasikou a tou je u nás náplň tekutého mýdla. Doma mám dávkovač a střídám různé značky a vůně. V létě nám dělal společnost tento modrý od Lilienu, který krásně voněl a hydratoval ruce. 

Dalším favoritem byla pánská holící pěna značky Oriflame, která velmi krásně voněl, byla hodně hustá a držela na pokožce při holení. Stačilo ji trošku a balení nám vydrželo na několik týdnů.

Noční krém od Oriflame pro suchou pleť byl výborným pomocníkem mého přítele, který jej v zimě používal snad každý den. Velmi mu pomáhal. Pleť měl ráno zářivou a vyživenou. Já tento krém používala na ruce a nohy a byla jsme s ním také spokojená. Jen co mi trošku vadilo byla vůně, parfemaci měl výraznou - růže.

Termální voda La Roche Posay, to byl náš letní miláček a nevím, co bych si bez ní v horkých nech počala. Zachránila mě vždy, když se u nás v bytě vyšplhal teploměr na vyšší teploty a nedalo se existovat. Měla jsem ji ráda i na cestách, když jsem se mohla přesříkat v obličeji či na odhalené pokožce. Navíc nerozmázavala make-up.

Univerzální krém Nivea creme care. To je můj miláček už od prvního použití. Krásně voní a intenzivně hyratuje pokožku. Navíc není mastný. Pro mě poklad.

Nivea sprchový gel, to je také má stálice, kterou si kupuji stále dokola. Krásně voní a hyratuje pokožku. Nnení třeba se po sprše mazat tělovém mlékem.

Nivea šampon hairmilk. S tím jsem si při rozbalení balíčku k recenzi nebyla jistá, neboť šampony od Nivea mi většinou spíše nesedly, ale tento byl poklad a mám ho ve větším balením. Krásně vlasy omyje, hydratuje pokožku, vlasům dodá objem a lesk. Navíc je příliš nezatěžuje a nemám je mastné na třetí den od umytí.


Sprchový gel Fruity rhythm od Adidas, klasika co se týče sprchovým gelů. Na léto naprostý ideál, na podzim by mi mi moc nevyhovoval, neboť ani nevysušuje, ale zároveň ani nehydratuje pokožku.

Antiperspirant stress protect od Nivea, moje stále.

Nivea micelární voda, tu už ode mě velmi dobře znáte.


Mycí houba Calypso, upřímně, značka se poměrně zhoršeila kvalitou. Dříve mi houba vydržela třeba dva týdny, tato se mi rozpadla asi po 4 nebo 5 mytích a to nemluvím o tvrdosti. Poměrně škrábala.

Úklidové rukavice Albert, na úklid se hodili, účel splnily. Docela hodně po práci s nimi zapáchají ruce.

Houbičky na nádobí Viledy, ty si nemohu vynachválit. Jsou úžasné.

Úklidové rukavice Vileda s heřmánkem. Naprosto dokonalé rukavice. Lepší jsem snad neměla. Nejen, že chrání ruce, ale navíc o ně i pečují. Po práci je máte hydratované a voňavé.
 

Ústní voda Odol classic, které neobsahovala alkohol. Poměrně dost pálela.

Kopřivový šampon Kiss od značky Mika. Byli jsme s ním spokojení. Vlasy umyl, nezatěžoval.

Roztok na kontaktní čočky Opto-soak Wilens, neurazil ani nenadchl. Klidně bych si jej koupila znovu. Čočky umyl, neštípal v očích.


Kuličky do toaletní mísy Bref, ty jsou naší stálicí.

Universal Cloth, 3 úklidové utěrky. Ty si už nejspíše nekoupím, neboť strašně rychle se opotřebovaly a velmi rychle zapáchaly a při přeprání a řádném proschnutí. Navíc se nedaly dát do pračky. 


A co jste spotřebovali vy?

You Might Also Like

2 komentářů