NOVINKA | NIVEA HAIRMILK CARE ŠAMPON

9/25/2017 07:00:00 dop.


Určitě už jste v drogeriích zahlédli novinku od české značky Nivea pečující šampon Hairmilk pro všechny typy vlasů. Já doposud se šamponami od této značky neměla moc dobré zkušenosti, neboť všechny mé vlasy zatěžovaly a já hned druhý den si mohla hlavu mýt znovu. Tuto novinku jsem však dostala v testovacím balíčku s cestovními miniaturky a šampon mě uchvátil natolik, že jsem si ho musela koupit v plném balení.




Vzala jsem si rovnou 400 ml balení šamponu pro normální vlasy, který díky mléčným proteinům zajišťuje vlasům hebkost a krásu. Díky Euceritu vlasy navíc hydratuje a regeneruje. Šampon má poměrně hustou, krémovou konzistenci s parfemací klasické modré plechovky krému Nivea, kterou všichni určitě znáte. Velmi dobře se ve vlasech roztírá a vytváří se při mytí vlasů velmi bohatá pěna.




Vlasy po umytí jsou jemné, hebké, lesklé a hydratované, velkým plusem je také snadné následné rozčesávání vlasů - i těch dlouhých. Já si do teď myla vlasy zhruba tři až čtyřikrát do týdne, nyní mi stačí dva krát. Vlasy nejsou zatížení a ani třetí den po umytí nemají tendenci se u kořínku mastit a zplihat.



You Might Also Like

0 komentářů