SALOOS | MEDUŇKOVÉ OSVĚŽENÍ KVĚTINOVOU VODOU

8/11/2017 08:00:00 dop.



Každý odborník na krásu vám potvrdí, že první pravidlo pro krásnou a zdravou pleť zní "čistit a hydratovat". Tuto větu si pamatuji z hodinového výkladu mé třídní učitelky, když jsem studovala obor kadeřník a měli jsme hodinu materiálu, kde jsme se dozvídalo mnoho zajímavých věcí o složení kosmetických produktů k péči o pleť a o vlasy. Dnes ji čtu z informativního létáčku, který mi byl přiložen ke květinové meduňkové pleťové vodě na kterou dnes píši recenzi.



Meduňková květinová voda je vhodná pro všechny typy pleti, i pro tu citlivou. Pleť by měla čistit, tonizovat a hydratovat. Měla by také regenerovat vlasovou pokožku a usnadňovat rozčesávání vlasů, osvěžovat, zklidňovat pokožku po holení a depilaci a v neposlední řadě také zlepšovat náladu. Voda se získává z čerstvých listů meduňky. Jedná se o čistý vodní destilát s 2% obsahem alkoholu. Balení disponuje praktickým rozprašovačem v matném skleněném a hlavně bytelném obalu. Obsah vody je 50 ml, což není moc. Má nádhernou přírodní vůni meduňky.


Květinovou vodu jsem již vyzkoušela na všechny výše uvedené způsoby. Používám ji  každý den, na čistou pleť nebo na osvěžení během dne. Buďto ráno nebo před spaním po odlíčení, kdy pleť jemně přestříkám, chvilku počkám a nanáším sérum nebo hydratační krém. Zkoušela jsem ji použít i místo pleťové vody na dočištění, odvedla skvělou práci. Většinou mi na celý obličej stačí dvě až tři stříknutí, jelikož rozprašovač má dostatečně široký záběr. Pleť je po použití hydratovaná, čistá, osvěžená a voňavá.

Používám ji i na vlasy. Po téměř každém umytí si ji nastříkám na podrážděnou pokožku hlavy a pokud mi jdou vlasy špatně rozčesat, tak i na celou délku vlasů. Usnadní mi tak rozčesávání bez zbytečného cuchání a tahání vlasů. Navíc ušetřím i čas, námahu a hlavně nepříjemnou bolest při tahání vlasů. Akorát jsem zjistila, že když si ji nanáším na suché vlasy jako rozčesávač, do pár hodin mám mastné vlasy. Tak jí od té doby nepoužívám na suché vlasy, ale pouze jednou za čas na mokré.

Denně ji aplikuji na čerstvě oholenou pokožku místo balzámu po holení, který moc přírodního neobsahuje. Voda ji zklidní a umí i zmírnit nepříjemné svědění.

Skvělá je hlavně teď v létě na osvěžení, kdy jsou velká horka a vy potřebujete nutně osvěžit a provonět pokožku. Co se týče zlepšování nálady, i to bych mohla lehce potvrdit. Voní úžasně a dokáže povzbudit a pozitivně naladit. Akorát při každodenním osvěžení mi voda vydržela asi pět dní, což není moc. Brala bych ji třeba ve  150 ml balení. Na co se ale nehodí je přestříkání tváře, když máte make-up, velmi dobře smývá řasenku. Jestli se ale hne voděodolný to říct nemůžu.


Stručně v bodech, na co lze vodu využít

  • Příprava pleťových masek - bílý nebo zelený jíl smíchat s květinovou vodou, nebo pár kapek přidat do směsi. Maska poté nádherně voní.
  • Tonizace pleti - pleť je tonizovaná, hlavně teď v létě mám pocit, že si má pleť žádá o péči navíc.
  • Odličování a čištění - nevím, zda by si poradila s voděodolnými produkty, ale s těmi, co používám já si poradí hravě. Líčidla jdou dolů a na pokožce nepálí ani neštípe. Když se zrovna nemaluji, sahám po ni i místo pleťové vody.
  • Po depilaci/epilaci/zklidnění pokožky - voda zklidňuje pokožku celého těla. Používám ji po holení pokožky, po slunění.
  • Osvěžení - to používám snad neustále. Pokožku nejenže ochladí, ale také provoní.
  • Vlasy a rozčesání - stačí nastříkat na krepaté vlasy a hned jdou lépe rozčesat. Akorát při použití na suché vlasy budou vlasy mastné.
  • Zvlhčení a osvěžení interiérového vzduchu - ve vedrech a suchu stačí párkrát rozprášit do místnosti a v pokoji se o něco lépe dýchá. Navíc provoní místnost. Pokud máte doma kočky, i ty budou rády. Ty naše sprej miluji a rádi si ke mně příjdou, když ho zrovna používám, aby si přičichli. Samozřejmě nestříkám na ně, jelikož obsahuje alkohol.
Jedná se o univerzální produkt, který využijete na spoustu variant a hlavně celá rodina. Koupíte si květinovou vodu a ušetříte za tonika, pleťové vody, balzámy po holení, zvlhčovače vzduchu a bezoplachové kondicionéry.

Já si určitě ráda pořídím další s nějakou jinou vůni. Čemu dávám ale mínus je malé balení, které při každodenním používání v horkých dne vydrží zhruba týden. Je to ale i tím, že ji používáme s přítelem. Ale s tím nic neudělám a počítám a tím při koupi dalšího produktu.


Používáte květinové vody nebo jste jim nepřišli na chuť?



Děkuji společnosti Saloos za poskytnutí přípravku k recenzi.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Nějakou květinovou vodu Saloos si chci koupit, ale zatím jsem se nerozhodla, kterou chci nejvíc, nabídka je celkem široká. Mám ráda tyhle produkty s multifunkčním využitím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujaly hned celkem asi 3 a rozhodla jsem se pro tuto, ale vyzkoušet chci postupně snad všechny. :)

      Vymazat
  2. Já si myslím že je to takový univerzální přípravek. Líbí se mi že je aspoň přírodního složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobce je Saloos, který nabízí pouze přírodní produkty. :) Nepřírodní bych na sebe jako univerzál neplácala. :) A ano, je univerzální, dá se použít od hlavy až k patě a to doslova.

      Vymazat
  3. Koukni na net. Myslím že se dá objednat i ve větším cenově výhodnějším balení, 100ml, 500ml i 1000ml. A pak si přelévat do skleničky a rozprašovačem. ��

    OdpovědětVymazat