POKLAD DO HORKÝCH DNŮ | TERMÁLNÍ VODA LA ROCHE-POSAY

8/05/2017 01:58:00 odp.

Miluji lehoučký letní déšť, který provoní horké letní dny a ochladí vzduch. Jenže když neprší a já se potřebuji v létě osvěžit sahám po chlazené termální vody kterékoliv značky, kterou mám zrovna doma. Momentálně je to tento skvělý kousek od LA ROCHE-POSAY, která se dá sehnat na internetu nebo v lékárně.




Pro ty co neví, k čemu termální voda je, tak ve zkratce shrnu, že se jedná o čistou vodu ve spreji, která slouží o osvěží pokožky během dne. Může se použít jak na čistou pleť ráno nebo kdykoliv během dne, kdy máme na sobě make-up.




Já tuto vodu používám kdykoliv během dne, ať už je to ráno, večer nebo v době, kdy se ve městě potřebuji osvěžit. Nerozmazává make-up ani nevoděodolnost řasenku. Nejlépe mi vyhovuje, když ji skladuji v lednici, je potom velmi osvěžující.




Voda se dá sehnat jak v malém, tak i ve větším balení. Já mám tuto malou, velmi se hodí do malé kabelky. Ale nevadila by mi ani ve větším balení, protože většinou ji skladuji v lednici a používám ji, když jsem doma. Má velmi jemný rozprašovač. Může ji používat celá rodina, je velmi hygienická. Voda je určená pro všechny typy pleti. Jedná se o čistou vodu, která nedráždí ani pokožku, ani oči.




Já si léto bez termální vody nedovedu představit. Je ideálním řešením při horkých dne, kdy jste doma nebo když se u moře opakujete a nechcete se jít osvěžit do moře či bazénu.


Co vy a termální voda?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. taktiež si rada v týchto horúčavách vezmem so sebou termálnu vodu v spreji. naozaj to pomôže a osvieži :) túto od La Roche som používala dávnejšie, teraz mám Garnier a Vichy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ani netuším, že Garnier má také termální vody, určitě po ni kouknu. Děkuji za tip! :)

      Vymazat