MODROZELENÁ ANTISTRESOVÁ PLEŤOVÁ MASKA

8/08/2017 06:42:00 dop.


Poslední dobou mé pleti ráda dopřávám různé peelingy a masky. Mám jich doma hned několik a moc ráda je střídám. Postupně vám je budu odkrývat a psát na jednotlivé produkty recenze. Dnes jsem si pro vás připravila pleťovou masku od známé značky Freeman, jedná se o antistresovou masku s minerály z Mrtvého moře.




Pleťová zklidňující maska má za úkol okamžitě absorbovat přebytečný maz, vyčistit a uvolnit ucpané póry a zanechat pleť hebkou, jemnou a zdravě vypadající. Je vhodná pro všechny typy pleti a pro jakýkoliv věk.



Nanáší se na suchou čistou pleť a dekolt v přimeřené vrstvě, nechá se zaschnout a poté se vlažnou vodou smývá. Doporučuji při smývání masky z obličeje používat nějakou navlhčenou mycí houbičku nebo ručník, půjde to snadněji dolů. Po sundání masky je pleť rozzářená, hladká a poměrně i čistá. Póry jsou na pohled čistší, ale černé tečky absolutně nevyčistí. Já tuto masku kombinuji s bílým jílem, a různými pleťovými peelingy, a výsledky jsou vidět, ovšem netroufám si říct, že je dělá pouze tato maska. Můj přítel ji jednou pomohl a extra rozdíl na pleti nezaznamenal. Ale miluji ji už jen kvůli její skvělé modrozelené barvě a nádherně svěží vůni.



Maska z Mrtvého moře obsahuje výtažky levandule a bergamotu, ty pomáhají zprostředkovat léčivou vůni, která spláchne stres – pro hladkou a zářivou pleť.

Základní složky masky: Minerály/ sůl z Mrtvého moře extrakt z mořských řas, kaolin, levandule, begamot.
Vůně: Bílý čaj & kdoule

Minerály/ sůl z Mrtvého moře – přírodní přídavné látky z moře, které jsou nezbytné pro udržení zdravé a krásné pleti. Pomáhají v pleti obnovit a vyvážit vlhkost.
Extrakt z mořských řas – je bohatý na polysacharidy a aminokyseliny. Pomáhá hydratovat a vyhladit strukturu pleti.
Kaolin – jíl, který pomáhá vytáhnout nečistoty a toxiny a zbavuje pleť nadbytečné mastnoty.
Levandule – má účinné hydratační, protizánětlivé, antiseptické a osvěžující vlastnosti, omezuje podráždění, je skvělá při ekzémech a dermatitidě.
Bergamot – v aromaterapii je prospěšný při léčbě úzkostí a depresí, poskytuje uvolnění od stresu a napětí. Má také antiseptické a antibiotické účinky, které se používají při onemocnění kůže, jako je např. ekzém a lupénka.



Máte s touto značkou zkušenosti?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. stále okolo nich chodím, ale nikdy som si ich ešte nekúpila a nevyskúšala... :D.
    takže skúsenosť nemám, ale plánujem a už musím! :).

    <a href="https://theworldbykejmy.blogspot.com/>KEJMY</a> ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Já okolo nich chodila asi dva roky. :D

      Vymazat
  2. Od Freemana mám pár pytlíčkových masek, podle toho, která se mi bude jevit nejlíp, tak tu si pak koupím v plném balení, ale takhle maska vypadá dobře a líbí se mi i ta šmoulí barva:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to pak první chtěla udělat. Ta šmoulí barva a vůně je na tom nejlepší. :D

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) já od Freemana zkoušela jakousi zelenou a moc mě její efekt nenadchl a taky jsem od nich měla peeling s uhlím a cukrem a ten aspoň pleť trochu vyčistil :)

    OdpovědětVymazat