OBLÍBENCI ZA ČERVENEC

7/30/2017 09:45:00 dop.





Červenec utekl jako voda a já tu jsem s dalšími oblíbenými produkty, které jsem v tomto celém měsíci používala. Jelikož je léto, budou produkty zaměřené víceméně na produkty, které takřka k letním měsícům patří. S produkty mám několika měsíční zkušenost a velmi mi vyhovují. Pojďte se podívat, kteří si mě získaly.




BIODERMA ANTITRANSPIRANT SENSIBIO DEO

Jako každý jiný člověk, tak i já se v létě poměrně potím. Ovšem ne tak, že bych zapáchala na sto honů. To ne. K pocení ráda zkouším nějaké nové antiperspiranty, ať už jsou od značky Rexona, Nivea nebo Bioderma, která je navíc přírodní, neobsahuje žádné parfémy, hliník ani alkohol. Tento antitranspirant se navíc může použít ihned po oholení, aniž by dráždil pokožku. Navíc se nebije s toaletní vodou. Je to unisex produkt.



 TERMÁLNÍ VODA LA ROCHE-POSAY 

Horké dny bez bazénu si zpříjemňuji termální vodou, která obličej příjemně osvěží a nerozmaže make-up (ani nevoděodolnou řasenku). Je mi v postatě jedno od jaké značky voda je, potože všechny jsou stejné. Akorát se jinak liší obalem, rozstřikovačem a samozřejmě značkou. Tento od La Roche-Posay má výborný rozstřikovač, který dávkuje tak akorát.
 



SALOOS TĚLOVÝ BIO PEELING MOJITO 

Neznám nic lepšího než vychlazené Mojito. A když si jej nemohu dát, dopřeji si ho alespon jednou týdně ve sprše v podobě mořského peelingu s pečujícími oleji, které mé pokožku vyhladí, zbaví staré a odumřelé kůže a vyživí. Navíc provoní celý byt.






BALZÁM PO HOLENÍ NIVEA  

Miluji čerstvě oholenou pokožku. Holím ji každý den a proto je třeba ji poté pořádně hydratovat. Já si za poslední rok moc oblíbila tento mužský balzám po holení od značky Nivea. Příjemně voní, nepálí na pořezaných místech a velmi dobře hydratuje. Občas mám pocit, že má trošičku chladivý pocit.





 

             

BIODERMA CICABIO 50+

Neznám nic lepšího než tento zázrak v podobě zklidňujícího krému od Biodermy, který je vhodný pro citlivou a podrážděnou pokožku. Můj přítel ho miluje na jeho fleky, které se mu udělaly na zádech a já na spálenou kůži od slunce. Postižené místo stačí natřít velmi tenkou vrstvou, velmi rychle se vstřebá. Pokožka je po něm téměř ihned zklidněná.





  
Jaký je váš oblíbenec měsíce?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Termální vodu jsem si zrovna v pátek chtěla koupit v DM, ale bohužel jsem ji tam zrovna nenašla, tělový peeling od Saloosu chci už delší dobu vyzkoušet, teď zas o něco víc po tvém článku :) Můj oblíbenec měsíce července je asi klasicky bambusové máslo a balzámek na rty, takové klasiky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji tam sháněla minulý rok a kde nic, tu nic, tak jsem zašla do lékárny a měli jich tam hned několik. :) Peelingy od Saloos jsou super. Určitě vyzkoušej. A pokud chceš o něm vědět víc, psala jsem na něj samostatnou recenzi. :)

      Vymazat
  2. Termální vody na léto jsou skoro nutnost, já teď mám objednané velké balení té od Avene, ta je taky moc fajn. A taky mám ráda ty osvěžující vody na obličej z dm, stojí pár korun a svoji práci odvedou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď přišla květinová voda na pleť a nechápu, jak jsem bez ní mohla existovat. :) V dm už jsem nebyla strašně dlouho, tak vůbec nevím, jaký tam mají sortiment, budu se tam muset stavit! :)

      Vymazat
  3. Termální vody...všude o nich čtu a žádnou nemám doma. :D I když je pravda, že tomu moc neholduju. V poslední době jsem se skoro přespala malovat a tak nějak se snažím zase líčení přijít na chuť, i když teda nevím, na jak dlouho. O většině produků jsem slyšela jen chválu. Nikdy jsem je neměla, ale mají hezké obaly a podle recenzí jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já poslední dobou make-up vynechávám úplně, mám bezproblémovou pleŤ, tedy až na začervenalá místa v okolí nosu, kterým trpím od mala, takže mi stačí někdy zakrýt kruhy pod oči, když se moc nevyspím, nalíčit řasy a jdu. :) Určitě nějaký vyzkoušej, určitě nešlápneš vedle. :)

      Vymazat