ÚKLID S VILEDOU | V CELÉM BYTĚ

6/12/2017 12:42:00 odp.

Všichni máme jedno společné a to, že milujeme čistou a udržovanou domácnost. Jenže aby domácnost zůstala čistá a voňavá, nesmíme zapomínat na pravidelný úklid, který bychom mnohdy rádi přesunuli na druhou kolej. Uklízení mi nevadí, ale mám ráda, když k tomu mohu použít pomůcky a přípravky, které mi práci usnadní a zefektivní. V tomto článku vám představím pár úklidových pomůcek, které pár týdnů doma používám. Všechny tyto produkty mi zaslala velmi známá firma Vileda, která je velmi dostupná ve všech kamenných prodejnách. Pojďme se podívat na to, čím svůj byt drhnu.


Actifibre mikrohadřík na kuchyňskou linku, koupelnu nebo rozletou vodu

Hadřík z mikrovláken s použitou technologií aktivní absorbce dokonale setře pracovní desku v kuchyni či jakýkoliv další povrch ve vašem bytě. Také dostatečně saje vodu z různých povrchů. Velkou výhodou je to, že se dá použít opakovaně, při znečištění stačí dát do pračky s věcmi podobné barevností a zapnout program na 60 stupňů. Je to tímpádem ekologické. Přemýšlím, že už přestanu kupovat savé houby, které jsou na pár použití a zainvestuji do těchto hadříků. K hadříku nepotřebuje žádné chemické prostředky. Stačí namočit, vyždímat a uklízet.

PUR houbička střední na nádobí, jemné povrchy a sklokeramické desky
Tuto houbičku ocení všichni, kteří mají ve své domácnosti teflonové nádoby a sklokeramické desky. Už se mi jednou stalo, že jsem si zničila novou pánev, díky příliš tvrdému povrchu hrubé strany houbičky která slouží k snazšímu odstranění připálenin a zaschlého jídla. Ovšem od doby, kdy jsem si koupila nové a poměrně drahé nádobí jsem se začala poohlížet po kvalitnějších houbičkách, které dobře odvedou práci, ale zároveň budou opatrné k jemným povrchům. Houbičky velmi dobře odstraní zaschlou špínu a nepoškrábou povrch.

 Odkaz na e-shop

Glitzi Univerzal viskózní houbička

Tuto viskózní houbičku používám nejradši. Obsahuje příměs iontů stříbra, která zabraňují růstu bakterií až o 99,9%. Disponuje dvěma stranami, jedna pro mytí a druhá pro drhnutí nádobí. Já donedávno měla problém s houbičkami, jelikož se mi po pár mytích rozpadávaly v ruce. S touto se mi to nestává, ačkoliv myji nádobí každý den v ruce i několikrát denně a houbička je stále jako nová. Díky své pórovitosti velmi dobře nasákne vodu v okolí dřezu. Co se týče, zda odstraní bakterie, to posoudit nemohu, jelikož doma nevlastním žádný mikroskop. Ale výrobce na obalu uvádí, že je testována nezávislou laboratoří, tak na tom něco bude. Houbičky mohu vřele doporučit.



Co používáte na ruční mytí nádobí a kuchyňské linky vy?

You Might Also Like

0 komentářů