TIMMÍK A ANGELINKA DOSTALI SVŮJ PRVNÍ FOTOSEŠIT

6/15/2017 07:25:00 dop.

Miluji prohlížení vytisknutých fotografiích a o to víc, pokud jsou rovnou roztřízené a je z nich nějaká fotokniha či fotosešit. Měla jsem možnost otestovat foto výrobky od poměrně populárního výrobce, kterého jste na mém blogu mohli vidět minulý rok, kdy jsem si objednala fotoknihu, s knihou jsem byla velmi spokojená a mé rodině se moc líbila. Od té doby jsem se rozhodovala, zda svým dvěma kočičkám - Timmouškovi a Angelince nechám udělat fotoknihu nebo si nechám jednotlivé fotky vytisknout a budu si je vkládat do fotoalba.

Rozhodla jsem se pro kompromis, lépe řečeno pro fotosešit značky Saal digital, který jsem si mohla navrhnout podle sebe. Pro výrobu tohoto sešitu jsem potřebovala pouze fotografie chlupáčů a stažený program pro tvorbu fotoproduktů. Program je ke stáhnutí na oficiálních stránkách výrobce a je zcela zdarma.


Aplikace má velkou škálu různých formátů a velikostí fotosešitu, můžete si vybrat, zda chcete mít produkt na výšku nebo na šířku, zvolit počet stran, přední a zadní stranu a poté už jen vkládat vámi zvolené fotografie. Je to snadné a poměrně i rychlé. Mě tento sešit trval zhruba hodinu. Ale bylo to hlavně z důvodu, že jsem si musela z několika stovek vybrat ty nejvhodnější fotografie. Jak tento fotosešit vypadá z blízka se můžete podívat sami na následujících fotografiích. Takto vypadá screen z programu vytváření fotosešitu. V reálu ty červené rámečky nejsou, značí to ořez sešitu.

Fotosešit je z kvalitního papíru, strany se lehce od sebe oddělávají. Při sáhnutí na tmavou část fotografie se lehce udělá otisk prstu, jako na většiny vyvolaných fotkách, ale zhruba po minutě zmití. Rychlost dodání byla poměrně rychlá  Produkt jsem měla doma za týden od odeslání objednávky. A to jsem ji tvořila v odpoledních hodinách.

Na fotografiích kocourek Charlieček, který již s námi z tragických důvodu není.
Charlienek se svou sestřičkou Angelinkou, když jim byli tři měsíce.
Já s firmou i s výrobkem jsem velmi spokojená. Věřím, že si ještě v budoucnu nějaký produkt od nich nechám zaslat. Pokud víte o někom, kdo miluje focení nebo prohlížení fotografií, určitě mu tento web doporučte nebo mu nějaký fotoprodukt vytvořte sami a darujte mu jej v narozeninám, svátku, vánocům nebo výročí. Jen si dejte pozor na velikost fotografií a jejich kvalitu. Pár fotek, které byly použité z mobilu jsou v horší kvalitě.
Téměř půl roční Angelinka a měsíční kocourek Timmík.
Angelinka a Timmík.


Máte rádi fotografie? Chcete nějaký nový článek s mými kočkami? Případně pište návrhy.


Článek je sponzorován firmou Saal Digital, fotosešit byl zaslán pouze pro účely recenze. Fotografie v článku jsou mé vlastní. V recenzi jsou mé poznatky a zkušenosti s výrobkem.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. krásne fotky, jamám fotky tiež rada, a plánujem si porobiť albumy a fotokniy, nakoľko sa mi tento formát velmipáči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vřele ti doporučuji tuto firmu. Jsou rychlý, mají velký výběr a hlavně velmi dobré ceny. :)

      Vymazat