SPOTŘEBOVÁNO # 16

6/19/2017 07:29:00 odp.




Odpadkový koš na tříděný odpad mi opět přetéká ve švech a je tedy na čase, abych vám o spotřebovaných produktech, napsala krátké recenze. Tento článek píšu také proto, že se pomalu ale jistě balíme a nechci se stěhovat i s obaly od prázdných produktů. Také to máte tak, že jeden měsíc nespotřebujete skoro žádný produkt, a potom příjde den, kdy vyhazujete najednou třeba tři prázdné produkty? Já to tak poslední dobou mám a říkám si, jak je to možné, že to dojde všechno v jeden a ten samý den.  Tento článek bude poměrně dlouhý, jelikož jsme společně s přítelem dopotřebovali opravdu hodně kosmetických přípravků. Některé jsem musela už vyhodit kvůli expiraci. Ale nebyly to žádné převratné kousky, které by mi nějak chyběly. A co se nám podařilo dopotřebovat až na dno se můžete podívat níže.


Rossmann sprchový gel s limetou

Tento sprchový gel voněl jako nějaký mycí prostředek na nádobí. Ale na pokožce byl velmi příjemný, poměrně i dost pěnil a hydratoval. Kdybychom ho nedostala v Rossmannu k nákupu, asi bych si ho sama nevybrala. Možná.

W5 Vlhčené ubrousky 

Používala jsem je téměř na vše ve své domácnosti. Stály pár korun a bylo jich tam přes 70 kusů v balení. Hodili se jak a elektroniku, plasty, tak i na spotřebiče. Příjemně voněli a nezanechávali žádné šmouhy. Poklad.

Oriflame Ascendant toaletní voda pro muže

Můj přítel ji zpočátku miloval, poté už dá se říct nenáviděl. Jelikož tento kousek už byl nějakou dobu prošlý, dopoužívali jsme ji jako osvěžovač vzduchu na toaletě. Každopádně, jsou daleko lepší vůně. Co si ale vzpomínám, když ji přítel měl nastříkanou na dekoltu, vydržela vonět celý den. Možná.

Nivea Creme care sprchový gel

Není nic hydratačnějšího než tento skvělý kousek od naší oblíbené značce. Velmi krásně voní, hydratuje, a nedráždí pokožku. Miluji s ním každou sprchu neboť vím, že se po něm nemusím mazat tělovém mlékem. Poklad.

Nivea intimo

Klasika, kterou kupuji snad neustále a mám ji téměř v každém spotřebováno. Teď jsem ji nahradila jiným mycím gelem, ale určitě se k ní znovu vrátím. Poklad.

Oriflame sprchový gel Si Magnifique

Voňavý miláček, kterého si mohu vzít do sprchy. Po sprše se cítím, jako bych se čerstvě vykoupala v parfému. Vůně na těle vydrží několik hodin a je hydratovaná. Navíc provoní celý byt. Možná.

Visiomax roztok na kontaktní čočky

Ten jste u mě také mohli vidět. Dá se sehnat v drogerii Dm za pár korun i s pouzdrem na čočky ve kterém se uchovávají. Nepálí a nedráždí oči, dobře je čistí. Poklad.

Antiperspirant Nivea

To je můj poklad v teplých měsících. Nádherně vůně, která vydrží několik hodin. Stresové situace, jako jsou maturitní zkoušky, či fronty u lékařů nezvládne, ale na běžné dny je to ideál. Poklad.

Nivea dvoufázový odličovač očí a make-upu

Tento jste u mě mohli vidět už nespočetkrát. Používala jsem ho moc ráda, poradil si skvěle s řasenkou i make-upem, ovšem na tekuté oční linky si neporadil. Nevím, zda Nivea pozměnila složení produktu, ale poslední dobou mi tento kousek moc nevyhovoval, docela mě štípal v očním okolí. Možná.

Nivea balzám po holení

K němu nemohu nic říct, jelikož se nám doma zkazil. Vím, že byl úžasně voňavý a jemný k pokožce po holení, když jsme ho párkrát zkusili. Dokonce ani nepálil v místech, kde jsme se omylem škrábli či řízky žiletkou. Ale jak jsme ho nyní chtěli dát do koupelny, zarazila nás jeho barva, parfemace a konzistence. Možná.
Regina Makeup 2v1 

Horší makeup jsem ještě nezažila. Téměř celý letěl do koše. Šel špatně rozetřít, po pár minutách dělal nepříjemné mapy na obličeji a slupoval se. Už nikdy víc. Propadák.

Oriflame Love nature peeling s meruňkou

Velmi jemný peeling s ovocnou vůní čerstvých meruněk. Byl skvělý, jen bych uvítala více peelingových zrníček. Možná.


Velký pomocník při horkých letních dnech, kdy se potřebuji ovlažit ve městě nebo v práci. Myslím si, že například voda od značky Balea je na tom úplně stejně, akorát stojí dvakrát méně. Poklad.

Oriflame Essentials denní krém

Nádhernější a hlavně jemnější vůni jsem snad ještě necítila. Skvěle hydratuje, je vhodný do jakéhokoliv počasí a hlavně skvěle na něm drží make-up. Velmi rychle se vsakuje do pokožky. Poklad.

Kontaktní čočky Switch Premier

Upřímně, předchozí řada, kterou jsme používali byla lepší. Tyto měli být měkčí, ale nějak bych extra velký rozdíl v nich nepoznala. Tedy až na ten, že stály asi o 150 korun více. Dopoužíval je přítel, který byl s nimi jakžtakž spokojený. Mě z nich štípali oči asi dvě hodiny po aplikování do očí. Průměr.


Cork and Laminate čistič na podlahy

Koupila jsem ho ze zvědavosti za pár korun v Kauflanfu, ale bylo to obrovské zklamání. Nejen, že nevonil, ani skoro nepěnil a dělal značné šmouhy na plovoucích podlahách. Za mě už ne. Propadák.

Bref čistič toalety

Hezky voněl, odvedl práci. Co víc k němu dodat. Určiho si ho koupím znovu. Poklad.

Oriflame jednorázová pánská holítka

Tyto si celý život kupuje můj přítel a je s nimi velmi spokojený. Jedno holítko, ačkoliv je údajně na jedno použití mu vydrží klidně i na více než měsíc než se ztupí. Má tři břity a balení obsahuje dvě holítka. Poklad.

Drátěnky na nádobí

Co napsat o drátěnkách, poradí si s připáleninami. A poměrně nešetří drahší nádobí. Tohle bylo mé poslední balení, už si kupuji houbičky, které mají druhou mycí část hrubou právě na připáleniny. Poklad.


Saloos bio kokosová péče

Nedávno jsem na něj psala recenzi, takže můj názor jste na něj už jednou slyšela. Zbytek jsem byla nucena vylít. Byla jsem na něj až alergická, jak mi po něm vše zapáchala a taková kosmetika mě absolutně nebrala. Myslela jsem, že mi sedne stejně jako všem ostatním, ale vůbec mě nenadchnul. Já si jej rozhodně už nekoupím. Nikdy.


Tělový peeling s vůní čerstvého mojita s hrubými zrnkami mořské soli na který jsem psala recenzi. Spotřebovala jsem ho šíleně rychle. Skvěle zbavil pokožku odumřelé kůže a hydratoval ji. Akorát po něm klouzala vana. Poklad.

Vzorek produktu od Max Factor

Na mě velmi tmavý, musel ihned dolů. 


Máme něco společného?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Mám moc ráda ten modrý sprcháč od Nivei, už jen pro tu vůni. A sprchový gel Si Magnifuque jsem si kupovala i s tělovým mlékem a toaletní vodou a ta vůně je jedním slovem dokonalá, teď už tuhle řadu ale v katalozích nevidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sprchový gel od vánoc a už jsem dlouho katalog neviděla. Ale o vůni jsem přemýšlela. :)

      Vymazat
  2. Niveu zbožňujem, hlavne tú jej vôňu. skvelý článok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my také. Není snad příjemnější vůně. :)

      Vymazat
  3. No páni máš toho opravdu požehnaně a to jsem si myslela, že už toho mám já dost:D nic společeného tentokát nemáme :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak požehnaně, pamatuji si, kdy toho bývalo dvakrát tolik. :D Nás tlačí stěhování, proto se snažíme všechny načnuté věci dobrat do konce a jak se dívám při každém novém článku, tak se nám to úspěšně daří. :D Už se těším až si nakoupím novou kosmetickou zásobu. :)

      Vymazat
  4. Žiaden z týchto produktov som ešte neskúšala, no veľmi ma zaujal peeling od Saloosu, takže sa po ňom v DMke pozriem :)

    OdpovědětVymazat