SOUTĚŽ | BIODERMA SENSIBIO

6/15/2017 12:32:00 odp.


Jste milovníky kosmetických produktů značky Bioderma a máte citlivou pokožku? Nebo se značkou nemáte ještě žádnou zkušenost a chtěli byste nějakou kosmetiku vyzkoušet? Jestli jste si na jednu z otázek odpověděli ano, dnes je článek právě pro vás. Jelikož mám už pár měsíců doma kosmetiku značky Bioderma a velmi mi vyhovuje, rozhodla jsem se, že jednoho z vás odměním balíčkem se třemi produkty - Bioderma antitranspirant pro citlivou pokožku, micelární vodu a zklidňující čistící krém.


Podmínky: 
1. Být pravidelným čtenářem  mého blogu - napsat mi, pod jakým jménem a kde můj blog sledujete. (GFC, FB) - pokud sledujete i přes GFC i na facebooku, můžete si napsat 2 komentáře. Bylo by vhodné, kdyby jste občas blog navštívili, případně okomentovali nějaký článek, abych viděla, že Vás blog baví a nejste tu pouze pro výhru.
2. Platí pro Českou republiku a  Slovensko
3. Napsat mi, jaké byste uvítali články, případně, které Vás nebaví.
4. Napsat mi na Vás kontaktní e-mail, abych se Vám v případě výhry mohla ozvat.

 
Bonusové komentáře:
Za sdílení soutěže  si můžete přidat další komentář, do komentářů mi dejte odkaz.
Za sledování na Instagramu si můžete přidat komentář, napište mi, pod jakým jménem mně sledujete.
 
Soutěž začíná dnes a končí 5.července ve 23:59, během následujícího dne vylosuji jednoho výherce, který splnil všechny podmínky této soutěže. Komentáře, které nesplnili podmínky, automaticky nezapočítávám mezi soutěžící. Výherce vyhlásím 6. června v tomto článku a následně jej kontaktuji e-mailem. Pokud se mi během následujících 3 dnů neozve, losuji náhradníka.

Přeji všem hodně štěstí!

You Might Also Like

29 komentářů

  1. Ahoj, tohle je nejvíc super řada od Biodermy. Sleduju tě jako Z.Oulehlová, mám ráda od tebe kosmetický články. 2 x 100 ml :)
    zu.oulehlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mám nejraději články typu spotřebováno nebo představení novinek. mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná giveaway ♥
    GFC: Pauline's Tiny World
    Mail: paulines.tinyworld@gmail.com
    U tebe se mi líbí většina článků :) Máš krásně nafocené fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jé zrovna jsem ti odepisovala, že chci od nich něco vyzkoušet. :D :)

    GFC: Markét. :)
    email: marketka.popilkova@seznam.cz
    Já mám nejraději články new in, spotřebováno, recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  5. prvy komentar sa vymazal tak ho pisem este raz :) gfc NiKOLA Benko n.princess@azet.sk a bavi ma vsetko o kozmetike :)))

    OdpovědětVymazat
  6. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovědětVymazat
  7. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    mě baví strašně recenze na kosmetiku , ale taky bych uvítala třeba články o oblékaní a tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. https://www.facebook.com/In-My-World-1393449547627235/ zdílím

    OdpovědětVymazat