SALOOS | BIO KOKOSOVÁ INTENZIVNÍ PÉČE

6/13/2017 07:45:00 dop.

Tak už i já jsem propadla kouzlu kokosového oleje a to konkrétně s pomerančem od české značky Saloos. Vždy jsem mlsně četla recenze právě těchto produktů. Každý si ho vychvaloval, jak má dokonalé účinky a vůni. Proto, když mi byla nabídnutá spolupráce, mé kroky vedly k sekci kokosová péče a volba padla na tohoto pomerančového fešáka, který jsem myslela, že mi bude maximálně vyhovovat.


Myslím, že nemusím vypisovat všechny pozitivní vlastnosti kokosového oleje. Stoprocentně jste o nich slyšeli či četli alespoň deset krát a předpokládám, že ho stejně skoro všichni doma máte. Kokosový olej je použitý pouze k vnějšímu užití. Jelikož obsahuje parfémy, není tedy vhodný ke konzumaci.  S olejem se mažu  každý večer po sprše. Používám ho pouze na suchou pokožku těla, tedy ruce a nohy. Snažím se vyhnout mastícím zónám - tedy obličeji, zadům a dekoltu z důvodu jeho vyšší komedogennosti. Jednou jsem si s ním tato místa namazala a na druhý den jsem měla samé vyrážky (ucpané, póry, akné). Takže doporučuju, vyhýbat se T-zonám, hrudníku a zadům. Potvrdili mi to i mé kamarádky, maminka i přítel. Zprvu jsem si myslela, že se jedná o nějakou alergickou reakci.


Hned na první pohled jsem si všimla pěkného obalu v plastovém provedení. Kelímek je šroubovací, velmi dobře těsní, takže se nemusíte bát, že se vám olej vylije. Objem je 100 ml, což je více než dost.



Vůně z počátku byla famózní. Velmi jde cítit aroma kokosu s příměsí pomerančů. Parfemace je opravdu velmi sladká. Pokud nemáte rádi přeslazené věci, nedoporučuji. Na pokožce je cítit ještě ráno.



V chladných dnech je konzistence kokosového oleje tužší, v těch letních je to klasický rozpuštěný olej, který je nejlépe uchovatelný v lednici. Při doteku s pokožkou ihned taje. V oleji jdou cítit hrudky, které po rozetření se ztratí.


Olej používám jen na mé suché ruce a nohy. Velmi dobře je hydratuje. Podle mě ideální pomocník pro ty, co trpí suchou kůží nebo pro všechny v zimním období, kdy máme popraskané ruce i nohy. Dá se použít i na holení, kdy se troška rozetře na vlhkou pokožku, tento krok jsem prozatím nezkoušela, jelikož mám doma spoustu gelů a pěn na holení, ale někdy to mám v plánu vyzkoušet. V neposlední řadě se s ním dá udělat zábal na regeneraci vlasů nebo použít místo kondicionéru. Já tento krok nedělám, jelikož mé vlasy by to příliš neocenily.


Produkt mi absolutně nevyhovuje. Na mě je šíleně moc mastný, ačkoliv ho použiji opravdu malinko, kolikrát i po hodině cítím nepříjemnou vstvu oleje, když se oblékám do pyžama mám strach, že ho zamažu. Dále vytykám to, že pokud si to pyžamo obléknu a jdu spát, ráno mohu převlékat nejen sebe, ale i postel, která páchne jako žluklé máslo. Je možné, že kokosový olej se nesnáší s teplem a nějak se sráží, případně díky výkyvům teplot se zkazilo, pochopila bych to z důvodu, že přírodní kosmetika neobsahuje konzervanty.

Konzistence v teplém počasí.
V teplém počasí je produkt úplně roztopený. Musí tedy být postavený, jinak by vytekl. Mě spíše vyhovuje, když je v tuhém stavu, už jen z důvodu, že se tekutý špatně nabírá. Proto ho dávám do lednice a na použití ho jen vytáhnu a zase schovám. Vyhovoval by mi pouze, kdyby byl v nějaké nádobce, která by obsahovala malý otvor v hrdle a neměla bych po aplikaci vše okolo sebe mastné.

Tuhle kokosovou péči seženete různě na internetu nebo v obchodech s přírodní kosmetikou do dvou set korun.

 
Máte s ním někdo taky zkušenost? A používáte někdo kokosový olej i na obličej?

 
Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán výhradně pro recenzi firmou Saloos. V článku jsou použity mé pravdivé názory a fotografie.





You Might Also Like

10 komentářů

  1. Občas používám klasický kokosový olej na odlíčení očí, jinak ale olej máme hlavně na masáže, na normální mazání ho nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oči si jej hodně lidi chválí. Také olejíčky používáme na masáže, ale to spíše různé uvolňují, hřejivé nebo chladivé. :)

      Vymazat
  2. ten vyzerí dobre, to by sa mi zišlo na ruky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla tenhle výrobek v parfemaci Caffe Latte a ta vůně byla dokonalá, ještě chci vyzkoušet čokoládu, tu já taky můžu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já čokoládu miluji, ale v kosmetice mi vadí. A to netuším proč, přitom mě tak láká čokoládová pěna do koupele. :/

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Voní jako nějaký sladký tvarohový koláč. :)

      Vymazat
  5. Ahoj :) já mám od DSallos čistě bio kokosák a spokojenost, zorvna před chvilkou jsem si ho dala na vlasy a namazala jsem si spálená místa, hezy regeneruje. Musím i říct, že ji vydržel docela dlouho a ta vůně :) Občas ho dávám na ruce a nehty, krásně vyživuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi vydržel velmi dlouho. :)

      Vymazat