SOUTĚŽ | NOVINKA NIVEA CARE

5/11/2017 08:34:00 dop.

Nivea nedávno přišla s novinkou univerzálního krému, který díky svému inovativnímu složení se na vaši pokožce přímo roztaje a nezanechá na ní mastný film. Po celých 24 hodin bude vaši pokožku intenzivně hydratovat. Krém má jemnou ženskou vůni, který okouzlí smysly nejen vás, ale také vašemu partnerovi. Krém je vhodné pro všechny typy pleti a je jak pro péči o tvář, tak i ruce a tělo. A právě o tento krém si dnes máte možnost zasoutěžit.


Dá se sehnat ve 200 ml, 100 ml a 50 ml balení. Dnes máte možnost díky spolupráce s Nivou si zasoutěžit rovnou o 4 krémy Nivea care ve velikosti 50 ml a 100 ml.Výherci budou dva a obdrží na vyzkoušení tyto krémy. Jednomu výherci pošlu 2x50 ml a druhému 2x100 ml. Bude jen na vás, jak s nimi vyložíte, zda si jeden necháte a druhý pošlete dál nebo budete mít oba na svém toaletním stolku.

Podmínky: 
1. Být pravidelným čtenářem  mého blogu - napsat mi, pod jakým jménem a kde můj blog sledujete. (GFC, FB) - pokud sledujete i přes GFC i na facebooku, můžete si napsat 2 komentáře. Bylo by vhodné, kdyby jste občas blog navštívili, případně okomentovali nějaký článek, abych viděla, že Vás blog baví a nejste tu pouze pro výhru.
2. Platí pro Českou republiku a  Slovensko
3. Napsat mi, jaké byste uvítali články, případně, které Vás nebaví.
4. Napsat mi na Vás kontaktní e-mail, abych se Vám v případě výhry mohla ozvat.
5. Jakou velikost krému byste si přáli vyhrát (2x50 ml nebo 2x100ml, je to jedno.
 
Bonusové komentáře:
6. Za sdílení soutěže  si můžete přidat další komentář, do komentářů mi dejte odkaz.
7. Za sledování na Instagramu si můžete přidat komentář, napište mi, pod jakým jménem mně sledujete.
 
Soutěž začíná dnes a končí 13.června ve 23:59, během následujícího dne vylosuji dva výherce, kteří splnili všechny podmínky této soutěže. Komentáře, které nesplnili podmínky, automaticky nezapočítávám mezi soutěžící. Výherce vyhlásím 14. června v tomto článku a následně jej kontaktuji e-mailem. Pokud se mi během následujících 3 dnů neozve, losuji náhradníka.

Přeji všem hodně štěstí! 


Výherci jsou Alex B a Anne, holkám gratuluji a odesílám mail.

You Might Also Like

23 komentářů

  1. 1.Sleduju tě pod GFC jako Anne. Začala jsem tě sledovat teprve nedávno, především kvůli kvalitním recenzím. Chodím sem každý den a těším se na nové a nové recenze kosmetiky. Snad jich bude ještě spoustu. :)
    2.Uvítala bych nějaké články ohledně péče o tělo a pleť, nějaké hauly a mohla by jsi někdy zkusit udělat i nějaký vlog z tvého všedního dne. Baví mě všechny články, tedy kromě tagů.
    3. Velikost nechám na tobě, je mi to jedno. Oba jsou praktičští.

    annitka.mach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPLŇUJEŠ PODMÍNKY, JSI ZAREGISTROVANÁ DO SOUTĚŽE. DRŽÍM TI PALCE !

      Vymazat
  2. Sdílím https://plus.google.com/114065865502601144721
    annitka.mach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Alex B
    alexandra17996@gmail.com
    Mne sa páči obsah tvojho blogu, možno by som uvítala viac módnych článkov :)
    Veľkosť nechám na tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPLŇUJEŠ PODMÍNKY, JSI ZAREGISTROVANÁ DO SOUTĚŽE. DRŽÍM TI PALCE !
      PS: Módní články budou. :)

      Vymazat
  4. GFC: ZdeňkaM
    Chtěla bych více fashion článků. :) V případě výhry je mi velikost krému jedno. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPLŇUJEŠ PODMÍNKY, JSI ZAREGISTROVANÁ DO SOUTĚŽE. DRŽÍM TI PALCE !
      PS: Články jsou připraveny. :)

      Vymazat
  5. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. IG: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková. Já mám nejraději články typu spotřebováno nebo představení novinek v obchodech. V případě výhry na velikosti nezáleží :-). mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPLŇUJEŠ PODMÍNKY, JSI ZAREGISTROVANÁ DO SOUTĚŽE. DRŽÍM TI PALCE !
      PS: Články se spotřebovanými produkty opět budou zhruba po dvou měsícech. :) Představení novinek neplánuji.

      Vymazat
  8. GFC - Kristýna Košuličová
    já bych ráda viděla nějaké rady ohledně oblékání nebo tak :) nejaké tipy na léto :)
    a velikosti jsou mi také jedno :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPLŇUJEŠ PODMÍNKY, JSI ZAREGISTROVANÁ DO SOUTĚŽE. DRŽÍM TI PALCE !
      PS: Tipy na léto budou. :) Sleduj blog!

      Vymazat
  9. https://www.facebook.com/In-My-World-1393449547627235/ zdílím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky...

    Velmi rada se zucastnim tve souteze..

    Sleduji te uz delsi dobu.. Tvuj blog se mi libi i hlavne tim, ze je zameren na vsechno co mam rada...
    At je kosmetika, knihy, doplnky, cistici prostredky a proste je zamereny pro moderni vyrovnanou zenu..
    A to dokazujes s kazdym nekosmetickym clankem..Treba se mi velmi libil s uklidem domacnosti.. Taky vzdy uklizim prvni obyvak.. Mam doma rada cisto a vonavo..
    Ale nejlepe se mi uklizi, kdyz jsem sama doma..

    Miluji Vanoce a tak tvoje inspirace na vanocni darky atd jsem si precetla vzdy rada..
    Stejne tak jako nedavny clanek o antikoncepci..taky jsem si tim prosla..

    U tebe na blogu mi nechybi vubec nic.. Jelikoz je tady temer vse...
    Inspirace na vareni hledam jinde..

    A nakonec je mi jedno jestli neco vyhraji, jestli to bude male nebo velke baleni, ale ty pokracuj v tom co delas..protoze to delas dobre..

    Veronika

    GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz
    FB: Veronika Muniková

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz
    FB: Veronika Muniková

    OdpovědětVymazat
  12. gfc Nikola Benková
    n.princess@azet.sk
    ja mam rada o kozmetike a čitam fakt skoro všetko :)
    velkosti asi vacsie, niveu si vzdy kupujem v najvacsich baleniach lebo ju vzdy spotrebujem hah

    OdpovědětVymazat
  13. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/ zdielam tu

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Januska K
    Mám ráda články se spotřebovaný mi produkty, ale potěšilo by mně třeba kdyby jsi udělala článek se svými kosmetickými zásobami, případně jak skladuješ kosmetiky. A protože pomalu začíná léto, tak třeba oblíbená letní kosmetika, nebo celkově oblíbenci.
    Pokud by se na mně usmálo štěstí, tak velikost krémů nechám na Tobě:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat