Předvánoční S.O.S aneb balení dárků

11/13/2016 05:42:00 odp.

Štědrý den se blíží neskutečnou rychlostí, lidé nakupují vánoční dárky pro své blízké ve velkém a v nákupních centrech se nedá skoro ani v klidu projít. Pokud už máte nakoupené nějaké dárky pro své blízké a nevíte si rady, jak je zabalit, mám pro Vás pár tipů, jak dárky balím já. Jelikož nejsem nějaký extra zručný balič dárků a nejradši mám dárkové kazety, případně knihy, které se dají snadno zabalit, tak jsou i dárky takové, které žádají trošku zručnosti - zejména svíčka, či jiná dekorace, aby to nějak pěkně vypadalo. Pojďme se podívat na to, jak jsem letos stylovala dárky já. Inspirovala jsem se opět na internetu a řídila se především těmito obrázky. Akorát mé dárky se liší vánočním papírem a stužkami, které jsem použila.


Peníze, dárkové poukazy, pamlsky pro zvířátka - místo klasické jednobarevné obálky ustřihnete barevnou čtvrtku, kterou složíte do obálky, děrovačkou uděláte dvě dírky a protáhnete stužkou, na které bude provléknutá nějaká papírová vánoční ozdoba, případně nějaká jmenovka, abychom všichni věděli, pro koho dárek je určen. Do této obálky se dá zabalit také krmivo pro Vaš chlupaté miminka - například nějaké pamlsky či kapsičky.


Knížky, čajové krabičky, dárkové kosmetické sety - tohle všechno se dá zabalit jednoduše a dozdobit to nějakou vánoční stužkou a přidělat velké mašle, které seženete snad v každém papírnictví či větším obchodě. Já tyto tvary balím ze všeho nejradši. Je to rychlé a nezabere to moc času ani úsilí a výsledek vypadá perfektně.


Více dárků do krabičky - tohle využívám především pro kamarádky nebo pokud daruji nějakou dekorativní kosmetiku. Koupím nějakou pěknou papírovou krabicí nebo polepím nějakou, která mi leží doma a nepoužívám ji (případně papírová krabice od rýže či nějakých cereálií) balícím papírem, dám dovnitř produkty a balíček omotám stužkou. Obdarovaný nejen, že bude mít pod stromečkem produkty, ale bude mít také krabičku, kterou může v budoucnu na něco využít.


Šumivé bomby, spodní prádlo, sušené ovoce či bylinky - Ty nechávám v papírových sáčcích které vánočně dozdobím. Toto balení dárků se hodí především pro milovníky sobů nebo pro malé děti. Fantazii se meze nekladou. Můžete se vyrobit soba nebo třeba sněhuláka. Stačí použít bílý papír, ze kterého uděláte sáček.


Měkké dárky, palety očních stínů, plyšáci - Ty buďto balím klasicky do balícího papíru nebo je dávám do dárkových taštiček, které označím jmenovkou. Na trhu je k mání spoustu krásných vánočních tašek a navíc pro převoz dárku jsou velmi praktické.


Víno, láhev s alkoholem - který muž by pohrdl nějakou dobrou láhvi alkoholu, který mu chutná. Já osobně láhve balím nerada a když už se rozhodnu někoho ji obdarovat, řeším to tak, že koupím nějakou pěknou dárkovou tašku na víno a vložím láhev jednoduše do ní. Mám tak jistotu, že se mi po cestě láhev nerozbije, případně neponičí balící papír.


Dekorace, svíčka - každé vánoce jsem řešila, jak zabalit například svíčku, která nemá tvar čtverce či obdélníku nebo nějakou keramickou sošku. A až letos mě napadl tento nápad, který jsem našla na jednom blogu. Vzít nějaký celofánový sáček, případně nějakou hezkou látku a nahoře zavázat stužkou. Poté už jen přidělat jmenovku, abychom věděli, pro koho je dárek určen.


Sjednocení barevnosti - na to kladu docela velký důraz. Dárky balím do balících papíru, aby se to hodilo k barevnosti našeho vánočního stromečku. Na trhu je velké množství druhů balících papírů, můžete použít klasické přírodní, s různými motivy či jednobarevné papíry. Také záleží, pro koho dárky balíte, pokud balíte pro malé děti, je dobré myslet na o, že miluji animované postavičky - proto volte například s jeho oblíbenou postavičkou nebo nějakým jiným oblíbeným dětských motivem.



Máte už zabaleny všechny vánoční dárky? Jak balíte dárky vy?

Všechny foto jsou použité z internetu

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Teď jsi mě trošku vyděsila, jelikož nemám ještě ani jeden dárek, takže o nějakém balení dárků nemůže být ani řeč :D Každopádně tyhle tipy se mi moc líbí, mám ráda, když si někdo s balením dárků vyhraje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nerada dárky a balení nechávám na posledni chvíli. Ty, které mám doma mám z větší části zabalené a na zbývající se vrhnu až na to budu mít čas a náladu. :D

      Vymazat
  2. Já tedy balím dárky až pár dní před Vánoci :-D Nechávám to na poslední chvíli. U nás si s balením většinou trošku vyhraji jen já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si pamatuji, že jsem jedny vánoce bavila dárky půl hodiny před večeří. :D A už tedy nikdy více. :)

      Vymazat
  3. Ja nezvyknem baliť darčeky, ale tento rok som si kúpila výnimočne vianočný baliaci papier :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rada sa s drčekmi pohrám a zladím ich, podobný typ darčeka alebo podobné balenie. Niekedy na poslednú chvíľu je to už oveľa ťažšie. Ale s balením darčekov nemám problém :)

    OdpovědětVymazat
  5. To sú krásne obrázky :) Zbožňujem Vianočné balíčky a veľmi sa mi to páči :) Ten sobík je inak úplne božský :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Již brzo nějaký pod stromkem najdeš. :)

      Vymazat
  6. S balením darčekov vždy veľmi zápasím :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zápasila ještě včeras některými měkkými dárkami, které se nakonec nějak podařily zabalit. :-D Snad letos na tom budeš lépe než já. :)

      Vymazat