Má první vydaná fotokniha! Saal digital

11/22/2016 05:53:00 odp.


Již od malička si hrozně ráda prohlížím fotky, ať už ty, na kterých jsem já, jako malé dítě nebo ty, na kterých je má rodina, mazlíčci či příroda. Mám ráda to, že tu fotografii držím v ruce, popřípadně si listuji jednotlivými stránkami ve fotoalbu. Dnešní moderní doma nám sice umožňuje mít vše digitální a prohlížet si naše fotografie v mobilních telefonech či jiném elektronickém zařízení, ale ztrácí to kouzlo, držet ten kus fotopapíru v ruce.


Před pár lety se začaly vyrábět fotoknihy, do kterých jste si Vy sami mohli vložit Vaše vzpomínky, ať už na dětství, dovolenou, svatbu či na jakoukoliv jinou. Já už nějakou dobu jsem se rozhodovala o tom, že si založím fotoalbum, případně objednám fotoknihu, kde budu mít fotky s přítelem, ale bohužel jsem se k tomu za celé 4 roky co jsme spolu nedostala. Až nyní, kdy jsem měla možnost využít kupón v hodnotě 1200 Kč od firmy saal digital, jsem nabídky využila a vytvořila si naši první vzpomínkovou knihu plnou fotografií.


Stáhla jsem si zdarma jejich aplikaci SaalDesigner, ve které jsem ocenila to, že mají velkou škálu formátů a typů fotoknih, možnost si za příplatek přiobjednat vatování knižní vazby, koženou vazbu, matný a lesklý povrch nebo také dárkové balení knihy, pokud ji chcete někomu věnovat jako dárek. Pak už stačilo vybrat fotky, které jsem v knize chtěla mít, uspořádat si je podle libosti, případně ořezat. Vybrat si ze šablony vzhled přední a zadní desky a odeslat objednávku.


Překvapila mně rychlost dodání, knihu jsem vytvářela v pátek v noci a ve středu následujícího týdne mi ji kurýr přivezl. Kniha byla pečlivě zabalena v igelitu, měkkém obalu a v kartónové obálce.

Kvalita knihy a tisku je na velmi vysoké úrovni. Kvalita odpovídá vyšší pořizovací ceně, ale skutečně za ty peníze stojí! Fotopapír je kvalitní, vazba pevná a na to, že mám lesklý povrch stran, jsem ráda za to, že když si stránky prohlížíme, nezanechávají se tam naše otisky.


+ rychlost dodání
+ kvalita knihy
+ kvalita tisku fotografií
+ Neviditelné přechody (nenarušuje fotku, pokud ji máte přes dvě strany)
- vyšší pořizovací cena
- dolazení programu pro vytvoření fotoknihy, při objednávce mi program spadnul a trvalo dlouho, než se znovu načetl


I přesto, že při objednávce se mnou program přestal komunikovat a fotokniha je poměrně nákladná dávám této firmě palec nahoru. Pokud nevíte, co dát Vaší rodině či přátelům k vánocům, určitě tuto knihu mohu doporučit. Už teď si jsem jistá, že v budoucnu bych si u této firmy chtěla objednat ještě další fotoknihu či jiný foto výrobek.

Pokud máte zájem o kupón v hodnotě 1200 Kč, navštivte http://www.saal-digital.cz/2016/fotokniha-recenze/.cz

Děkuji společnosti Saal Digital za spolupráci v rámci možnosti otestovat fotoknihu.

Obličeje na fotografiích jsou zapixelované z osobních důvodu a slouží k zachování si soukromí - jak mého, tak i rodiny. Děkuji za pochopení.

Vlastníte nějakou fotoknihu? Prohlížíte si radši fotky v albu nebo v prohlížeci v mobilu/notebooku?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tá je úplne skvelá, mne by sa veľmi páčil taký darček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou vánoce a navíc můžeš ji mít také. Stačí se kouknout na odkaz, jak ji získat. :)

      Vymazat
  2. líbí se mi jak jsi svoji knihu pojala :) moc se ti povedla.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. I my jsme spokojení. Ještě máme v plánu udělat album či knihu našemu Timmíkovi a Angelince.

      Vymazat
  3. Wau, tá je krásna :) Ja som si dala minulý rok takisto vytlačiť fotoknihu, presnejšie ako darček pre moju maminku. Je to naozaj krásne! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat