PET TAG: Angelinka

6/01/2016 09:35:00 dop.

Přeji krásné slunečné dopoledne,


dnešní článek je velmi oddechový, týká se totiž naši čtyřnohé, čtyřměsíční kočičí princezny Angelinky, kterou jste již mohli v předchozích článcích vidět. Než začne článek jen připomenu, že jsme si ji brali společně s jejím bráškou Charlienkem, který nám bohužel před 22 dny zemřel v narkóze, když byl na těžké operaci loktu. Stalo se to velmi tragicky, prosím, neptejte se mě na další informace ani v komentářích, ani na sociálních sítích. Tímto mu posílám za Duhový most spoustu pusinek a objetí a zapalují virtuální svíčku na Kočičí hřbitůvek..

1) Jaké je to zvíře a plemeno?
Je to kočička, respektivě Evropská domácí kočka se znaky Sibiřské kočky (podle srsti a chlupů na ouškách).

Angelinka jako dvouměsíční kotě.


2) Jak se jmenuje? a jaké má přezdívky?
Ve svém očkovacím průkaze a v evidenci u veterináře má napsáno Angelina, je to její křestní jméno. Takto však ji oslovujeme pouze pokud ji na něco upozorňujeme, když něco dělá, co nesmí. Říkáme ji Angelí, Angelinko, Angee, princezno, miláčku, dcerko .. 

3) Je to holka nebo kluk?
Holčička.
Ulovila jsem si krtečka a myšku, něco se ti nelíbí?

4) Kolik jí je?
Momentálně ji jsou 4 měsíce, 13.6 ji bude 5 měsíců.

5) Podle čeho ji vždy poznáš?
Když chodí tak ráda kňourá a to každý ví, že je to ona. Dále, když si jde ke mě v noci lehnout tak podle její chlupaté, jemné srsti.

Přečteš mi pohádku na dobrou noc, místo toho učení?

6) Zvláštnost?
Tak například ta, že od nás si ouška ani drápky vyčistit/ostříhat nenechá a u veterináře krásně drží a člověk se někdy diví, že nezačne vrnět. Ráda si s námi povídá, ale to není zvláštnost, to dělají všechny.

7) Co pro mě znamená? 
Určitě to pro mě není jen domácí mazlíček. Mám ji jako své dítě, znamená pro mě všechno. A nerozumím lidem a ani jim nechci porozumět, kteří o zvířatech mluví jako o věci.

Dneska už asi pracovat nebudeš.

8) Kdo se o ni stará? Nebo celkově, jak se o ni staráte?
Já s mým přítelem. A staráme se o ni tak, že minimálně 4 krát denně dostanete kvalitní konzervu smíchanou s kvalitními granulemi, vařené kuřecí maso s vývarem, k tomu vodu či mléko. 2 krát týdně dostává pastu proti bezoárům a multivitamínovou na imunitu. Pravidelné očkování, odčervování, kartáčování srsti. A samozřejmě další věci, které patří k tomu, když doma máte kočičku.

Papírové kapesníčky nejsou ke smrkání, ale na cumlání.

9) Čím ji krmíte?
Jak jsem psala výše, kuřecí vařené maso s vývarem, kvalitní krmivo - suché - Applaws Kitten a mokré - Annimonda Carny Kitten, Proficat. Občas dostane trošku Lučiny pro děti.

Jedna z věcí, kterým krmíme našeho masožravce.

10) Jaké jsou její oblíbené hračky?
Chlupaté myšky, míčky, kapesníky, nabíječky od notebooků a mobilů nebo také štětce na make-up.

A to tu ještě není všechno ..

11) Příjde ti chytrá?
Ano, podle mě jsou kočky, psi a další zvířátka chytřejší než někteří lidští jedinci.

Jakého mazlíčka máte doma vy? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Kočička se mi moc líbí, má hezké zbarvení. Podle Tagu je vidět jak ji pěkně rozmazlujete :-) ale naprosto s těmi věcmi souhlasím. Pokud chce mít člověk kočku doma je dobré aby byla dobře opečovávaná, čistá a neměla žádné parazity apod.
    Já už mám jenom dva králíky protože před dvěma týdny mi uletěl papoušek a nikde se neukázal. Do budoucna zatím nemám v plánu si něco pořizovat protože se chystám po škole odejít a tak až budu mít svoje zázemí tak by se mi líbil menší pes nebo papoušek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angelinka je úžasná, rozmazlenost, prostě chceme, aby se měla jako v bavlnce. Snažíme se ji teď vynahradit brášku, dokud k nám nepřibude nové koťátko, které je ještě u své maminky. Parazity jsme si bohužel s sebou přivezli od majitelky, která nám je dávaly, ale stačilo pár návštěv veteriny, pár spot onů a je po parazitech. :) Určitě si zvířátko do svého bytu pořiď, je hned veselejší život.

      Vymazat
  2. Je nádherná, přímo k umazlení. A tolik hraček, to je jak u nás, všude hračky od May.. :D Má krásné jméno, přímo k ní sedí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hračky jsou úplně všude a jen minimum je v tzv. herničce, respektově v pelíšku, který neni obsazený ke spánku. :D děkujeme.

      Vymazat
  3. Super tag, překvapili mě ty hračky, kolik jich má. :D My jsme měli jenom takový chrastící míček a chlupatý míček, bohužel se zničili. Jinak, Angelinka je na fotkách fakt nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch hraček je tu minimum, některé jsou u "babiček", když byla na návštěvě a tak. A zrovna dneska dostala opožděně na Den dětí další. Chceme ať se brouček nenudí, když nejsme doma a zrovna nespinká. Ta je nádherná i na živo, ne jen na fotkách. Děkujeme Verčo. :)

      Vymazat
  4. je naozaj prekrasna! My ste teraz kupili vacsi bytik a tiez rozmyslame nad tym, ze si kupime macicku :)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si kočičku pořiďte. :) Je to skvělá společnice.
      Děkuji, koukla jsem a už jsem se do ní zapojila. Tak si držím palce. :)

      Vymazat
  5. Krásna je,ale nečudujem sa keď sa dobre o ňu staráte, čo poznať z tagu :) A toľko hračiek! :) Naša psica sa s hračkami vôbec nechce hrať :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám ráda lidi, kteří si pořídí zvíře a krmí ho nekvalitními výrobky. My ji dáváme kvalitní potravu, spoustu hraček, očkování apod jelikož jo bereme jako naši dceru. :) děkujeme. Psi si celkově moc s hračkami nehrají - aspoň ti co znám.

      Vymazat
  6. Je krásná :) Když si vzpomenu jak moje Cessinka byla maličkatá, když jsme si ji přivezli :) Byla do dlaně a teď je velká a těžká :D
    Applaws granulky taky dostává, ale ty konzervy, co máš na fotce ty jíst nechce. Bohužel má ráda ty marketovky jako felix, sheba a gurmetky.. ale prokládáme ji to syrovým kuřecím masem, kvalitními pamlsky (nic než sušené maso z pamlsků nesní) a jednou za čas ji koupímě kvalitnější konzervu nebo kapsičku. Kdybych měla dávat denně 30 korun za jednu kapsičku, tak se asi nedoplatím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naše princezna nejí holé granulky. :-D Konzervy Annimonda carny výjdou na zoohitu za 18 korun, což je skvělá cena, v hypermarketu a ve zverimexech jsme za kus dávali i 36 korun. :-D Také dávám jednou týdně Whiskas, ale jen trošku, abych mohla smíchat přípravek od veterináře proti trochibezoárům., který samotný nechce. Jinak na marketovky ji neučíme. :) Uvidíme, co bude papat naše malé miminko, pro které si za měsíc jedeme. :) Pozdrav kočičku!! :)

      Vymazat