14 outfitů pro teplé jarní i letní dny

6/08/2016 05:09:00 odp.

Krásné středeční odpoledne,
jaro je v plném proudu a pomalu se blíží letní prázdniny. A jelikož už jsou dny většinou teplé a plné sluníčka, rozhodla jsem se pro inspirující článek v podobě outfitů, které jsem našla na internetových stránkách. Já v teplých dnech nejradši nosím buďto bílé nebo barevné kraťásky, nepohrdnu ani džínovou sukní s tílkem či trikem, k tomu buďto žabky nebo tenisky, kabelku do ruky a vyrážím.
Dolů do komentářů mi můžete napsat, co nejradši v těchto dnech nosíte vy, ráda se inspiruji. Užijte si teplé dny, kdo finišuje ve škole, tomu držím palce a pokud to máte, jako já, že dnes byla dopsaná poslední písemka, známky jsou definitivně uzavřeny a mě v následujících dvou týdnech čeká odborná praxe v účetnictví, tak ať odpočívá.














A co nejradši nosíte v teplých dnech vy? Můžete přidat i odkaz na outfit.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Pěkná inspirace, tohle momentálně potřebuji :-) Jsem ráda že jsi u zkoušek uspěla. Já nejradši nosím v těchto dnech kraťasy nebo lehké jegginy, k tomu pěkné tílko, halenku a ráno si beru i košili protože venku je na mě ještě po ránu zima a ve škole také. V létě si samozřejmě ráda obléknu šaty nebo sukni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jsem tě něčím inspirovala. Prospěla, ale mohlo to být ještě lepší. :)

      Vymazat
  2. wow tolko krasnych veci! Brala by som kludne vsetko :)


    Pozyvam na letni giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. No. přiznám se že já nejsem moc na sukně a šaty.
    nejde o to že by se mi to úplně hnusilo alee..
    Mám problém.
    Jsem hubená, a většinou mi jsou ty šaty hezky na délku, jenže v pase plandají.
    Ale nedávno jsem si jedny šaty koupila, a jsou mi skvěle.
    (Díky bohu, že mám aspoň jedny.)
    Sukně se mi ale vlastně hnusí.. nemusím je prostě..
    Radši kraťasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že lepší být hubená v šatech, než mít tunu kilo na více a mít legíny či ty šaty, díky kterým to břicho ještě zviditelní. Jsem ráda, že jsi alespoň jedny našla. :)

      Vymazat
  4. Pěkné outfity pro inspiraci. Já osobně ráda nosím nějaké volné šaty nebo trika s krátkým rukávem a nějakými jednobarevnými kraťasy. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volná trika v letních dnech miluji a nejlepší jsou přítelova trika nebo košile. :)

      Vymazat
  5. V létě také nejradši nosím jen nějaké kraťásky/sukni s obyčejným tričkem ;)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím se nic nezkazí, vypadá to pěkně a hlavně je to pohodlné. (:

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbí. :)

      Vymazat