Lifestyle: Představení našich dvou chlupatých miláčků

4/05/2016 04:01:00 odp.

S kočičkami jsem vyrůstala již od malička. Společně s kočkami jsem se vozila v kočárku. Když mi bylo 6 let, narodilo se malé, mourovaté koťátko, které jsme si později vzali do nového domku, kde jsme se přestěhovali s mamkou a bráchou z paneláku. Po úžasných sedmi letech mi jej vzal osud, smiřovala jsem se s tím dlouhou řadu měsíců .. Od té doby se u nás doma vystřídalo kočiček spoustu a od doby, co jsem se přestěhovala, jsem věděla, že tohoto mazlíčka budu do budoucna chtít.

Vše začalo, když mi přítel napsal zprávu, že si vezmeme domů koťátku, respektivě rasu Ragdoll nebo Birmu posvátnou, bohužel všechny koťátka již byla rezervovaná a nejdřív by byla až v červenci. Jednoho dne jsem na facebookové stránce našla inzerát, kde někdo daruje do dobrých rukou malá koťátka - kočička chovaná v bytě jednoho dne utekla přes balkón a domů s sebou přinesla i nadílku.


13. ledna 2016 se nám malé koťátka narodila, tzn. že za pár dní jim budou tři měsíce. A 11. března jsem si pro ně s přítelem jeli do malé vesničky za  Jeseníkem (cesta přes 120 km jenom tam). Původně jsme jeli pouze pro jedno koťátko, respektivě holčičku. Ale do oka nám padla ještě jedna, takže jsme si odvezli celkem dvě. Po pár dnech jsem ovšem zjistila, že z jedné holčičky je chlapeček.


Holčička Angelinka, která se ze začátku docela bála, nechtěla se mazlit, ale po pár dnech to byl obrovský mazlíček s úžasnou povahou. Navíc, když udělá svůj roztomilý kukuč, najednou ji všechno odpustíte (i to, že u nás budíček je o půl 5)
Chlapeček Charlie a naše první vážení koťátek ve dvou měsících a 14 dnech. Neskutečná osobnost, neustále se chce mazlit a pusinkovat. Je to miláček celé rodiny.


V brzké době plánuji udělat Pet tag, kde se o těchto dvou kočičích ratolestech dozvíte bližší informace, o tom, zda chodíme s nimi ven, jakou mají povahu, oblíbené hračky a také spoustu fotek.

You Might Also Like

29 komentářů

  1. Ty jsou krásňoučké :) já jsem sice spíš na psy, ale taky doma máme i dvě kočičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné! Také uvažujeme o kočičce, ale manžel trochu vzdoruje! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás tomu bylo podobně. Až do jednoho večera než jsem pustila na yt video, kde si hrála malá koťátka. Hned roztál. :) A od té doby procházel inzeráty a kontaktoval lidi.

      Vymazat
  3. Ty jsou krásné! Také uvažujeme o kočičce, ale manžel trochu vzdoruje! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé ty jsou nádherný. My jsme si před dvěma lety byli pro koťátka taky jsme si přivezly, mysleli jsme si teda, že máme holku a kluka. Všechno nám to odsouhlasila i veterinářka :D No po čase jsme teda zjistili že z naší kočky je kocour - o toho jsem nedávno přišli, a zustal nám teda podle nás kocour Richard, no ale když jednou přišel s plným břichem koťat tak bylo asi jasno :D Takže teď už zase čekáme kdy nám náš král Richard přivede další nadílku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Jo to jsme si taky dvakrát zažili. Naštěstí dříve než stihla přijít a koťátky jsme pohlaví zjistili. Divím se, že to na veterině nepoznala. :D

      Vymazat
  5. Jůůů, tak to jsou ťuťánci :-) já mám doma dospělou kočičku, celou černou. Dneska byla na kastraci :-/ tak spinká.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už je v pohodě maličká. Také nás to čeká.

      Vymazat
  6. tie su rozkosne :3 nikdy som ziadne domace zvieratko nemala, ale zvieratka mam rada, ako psy, tak aj macky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda. :) Třeba si je někdy pořídíš.

      Vymazat
  7. Ty jsou úžasné!!! Škoda, že nevyšel Ragdoll, kamarádka má a pořád o něm básní, ale na druhou stranu tohle už jsou Tví kočičáci a vsadím se, že bys je nevyměnila ani za všechny Ragdolly světa :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, no to bych je nevyměnila, ani za to, že nám poškrabkali novou sedačku nebo za to, že vstávají o půl páté ráno a budí nás. Já jsem nakonec za to, že Ragdoll nemám i ráda. Přeci jen, je to velká kočka a také těžká. A na denní nošení nebo na cestování by na mě nebyla (často jezdíme k našim)

      Vymazat
  8. Ty jsou rozkošné! =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Je to od tebe a ostatních hrozně milé. :)

      Vymazat
  9. tož ten je úplně ňuňíčkový.. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou překrásné <3 Strašně moc roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a hlavně, když něco vyvedou a pak hodí ten jejich výraz "nezlobte se na nás". :)

      Vymazat
  11. Jaké nááádherné kočičátka! ♥ ♥ ♥
    A aspoň jednomu drobečkovi nebude smutno - ve dvou je větší legrace ;-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, proto jsme si vzali dvě, aby si přes den, když nejsme doma mohli společně vyhrát a netesknili po kočičí mamince. :)

      Vymazat
  12. Já kočičky miluji! Jsou úžasné. Na pet tag se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že i tady na mém blogu ve čtenářích se i takový lidi najdou.:) Dočkáš se ho zhruba za měsíc. :) Až se s malýma trošku více poznáme. :)

      Vymazat
  13. Jejda, Charlie a Angelinka jsou nádherná koťátka! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) a posílají pozdrav. :)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Děkujeme, také se nám i naší rodině strašně líbí. :)

      Vymazat